نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن مدل Canon EOS R6 Body

معرفی دوربین بدون آینه Canon EOS R6 Body

دوربین بدون آینه مدل بدنه Canon EOS R6: شرکت کانن دوربین بدون آینه حرفه ای جدیدی به نام canon r6 را برای مصرف کنندگان عرضه کرده است.

دوربین بدون آینه Canon EOS R6 Body یک شرکت کانن با به روزترین ویژگی ها در دنیای عکاسی است. از مزایای آن می توان به چند مورد اشاره کرد: وجود سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS با فناوری Dual Pixel AF sensor II که می تواند نور کم عکس را افزایش دهد.

دوربین بدون آینه بدنه Canon EOS R6

این مدل دوربین کانن دارای 1053 نقطه فوکوس بر روی تصویر است و با سیستم فوکوس خودکار قوی، امکان ردیابی 2 سوژه متحرک در عکس برای فوکوس خودکار مداوم بر روی آنها وجود دارد.

سنسور و پردازنده دوربین بدون آینه بدنه Canon EOS R6

دوربین بدون آینه Canon EOS R6 Body دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است که برای اولین بار در دوربین Canon EOS-1D X III نصب شد. Canon به تغییرات سنسور در این دوربین اشاره ای نکرد، اما آنها حتی یک نام را برای فیلتر 16 نقطه ای anti-aliasing در 1D X III ذکر نکردند. بنابراین انتظار داریم فیلتر استفاده شده در دوربین Canon R6 دوربین معمولی تری باشد.

این سنسور قبلاً قابلیت های قدرتمند خود را نشان داده است که دارای محدوده دینامیکی تقریبا منحصر به فرد و سرعت خواندن بسیار خوبی برای عکاسی و تصویربرداری است. در کنار این سنسور یک پردازشگر تصویر Digic X طراحی شده است که دارای ویژگی بسیار منحصر به فرد ارائه ردیابی وضوح خودکار است. نکته این است که 1D X III (در حالت های Live View) نیز بسیار خوب کار می کند.

عکاسی و عکسبرداری دوربین بدون آینه بدنه Canon EOS R6

دوربین بدون آینه Canon EOS R6 Body علاوه بر عملکرد عالی در عکاسی، مدلی بسیار قدرتمند برای استفاده در تصاویر و فیلم برداری است. این مدل با استفاده از سنسور 20 مگاپیکسلی خود می تواند با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. بعلاوه در صورت استفاده از کیفیت FullHD می توان سرعت عکسبرداری را به 120 فریم در ثانیه ارتقا داد که برای عکسبرداری اسلوموشن مناسب است.

نمونه تصویر دوربین بدون آینه Canon EOS R6 Body

فرمت های تصویر در این مدل شامل ضبط داخلی 10 بیتی 4:2:2 با Canon Log gamma و HDR-PQ است. به این ترتیب کنترل رندر رنگ خوبی خواهند داشت و نتیجه نهایی با محدوده دینامیکی بالاتری خواهد بود.

علاوه بر این، قابلیت Dual Pixel Auto Resolution دوربین را می توان در همه حالت های عکاسی استفاده کرد. برای خروجی نهایی از دوربین و اتصال آن به دستگاه های ضبط خارجی، می توانید از پورت HDMI تعبیه شده در بدنه دوربین استفاده کنید و خروجی هایی با کیفیت 4K داشته باشید.

فوکوس خودکار دوربین بدون آینه بدنه Canon EOS R6

دوربین بدون آینه Canon EOS R6 Body از قابلیتی به نام فوکوس خودکار Dual Pixel II استفاده می کند که در آن هر پیکسل به دو گروه چپ و راست تقسیم می شود.

تفاوت بین پیکسل های چپ و راست دوربین را قادر می سازد تا وضوح تشخیص فاز خودکار را انجام دهد. یکی از نکات منحصر به فرد این روش این است که سنسور قابلیت عمل به عنوان سنسور وضوح با عمق را خواهد داشت و می تواند پوشش 100 درصدی سنسور و عملکرد استفاده از وضوح خودکار در عکسبرداری و عکاسی را فراهم کند.

طراحی بدنه دوربین بدون آینه مدل Canon EOS R6 Body

بدنه بدون آینه Canon EOS R6 Body دقیقا همان چیزی است که باید از آن انتظار داشته باشید. این دوربین از عناصر ارگونومیک دوربین های EOS R و EOS 6D استفاده می کند تا به محض در دست گرفتن دوربین از آن استفاده کنید.

دوربین بدون آینه Canon EOS R6 Body

Canon ادعا می کند که مقاومت در برابر نفوذ این دوربین مانند دو دوربین دیگر است و به نظر می رسد مقاومت در برابر نفوذ کمی کمتر از R5 باشد. اطلاع از میزان مقاومت این دوربین در برابر نفوذ گرد و غبار و آب کمی دشوار به نظر می رسد اما به گفته کارشناسان ما بسیار مقاوم است.

نمای کلی دوربین بدون آینه بدنه Canon EOS R6

اگرچه دوربین بدون آینه Canon EOS R6 Body مانند Canon R5 توانایی ضبط ویدیوهای 4K را ندارد، اما شامل تمام ویژگی های ویدیویی منحصر به فرد می شود. نکته ای که در مورد دوربین بدون آینه کانن R6 باید به آن توجه کرد این است که چه به عکاسی علاقه داشته باشید چه نباشید، R6 یک پله بالاتر است.

بهترین قابلیت‌های ضد لرزش در کلاس خود را با سریع‌ترین عملکرد انفجاری و فوکوس خودکار قابل اعتماد در اختیار کاربران قرار می‌دهد، همه در یک بسته بسیار راحت و با کیفیت. فیلمبرداران همچنین قابلیت استفاده از فیلم برداری نزدیک به 4K/60p را در کنار برخی قابلیت های کدگذاری بسیار خوب دارند و در عین حال از ویژگی های ضد لرزش و فوکوس خودکار این مدل نیز بهره می برند.

می توانید این محصول بی نظیر را از فروشگاه های اینترنتی یا گارانتی رسمی خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن مدل Canon EOS R6 Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن مدل Canon EOS R6 Body"، کلیک کنید.