نقد و بررسی باتری گریپ نیکون MB-D12 for D800 HC

دستگیره باتری نیکون MB-D12 برای D800 HC

باتری گریپ نیکون MB-D12 برای D800 HC لوازم جانبی بسیار مهمی برای کاربرانی است که از دوربین های نیکون D810، D810a، D800 و D800E استفاده می کنند و دستگاه آنها باید به باتری بهتری مجهز شود.

دستگیره باتری نیکون MB-D12 برای D800 HC یک باتری یدکی را در خود جای داده و می تواند باتری لیتیوم یونی سری EN-EL15 را در خود جای دهد. به این ترتیب وقتی دوربین شارژ می شود دو برابر می شود و امکان استفاده طولانی مدت در صورت عدم دسترسی به شارژ را فراهم می کند.

همچنین می توانید به جای باتری های لیتیوم یونی، از 8 باتری قلیایی یا قابل شارژ با اندازه AA استفاده کنید. همراه با باتری گریپ چند توان نیکون MB-D12، این جعبه یک کارتریج باتری MS-D12 AA نیز دارد که می‌توانید 8 باتری قلمی را در آن قرار دهید و آنها را داخل باتری گریپ قرار دهید.

برای خرید حضوری به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری گریپ نیکون MB-D12 for D800 HC" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری گریپ نیکون MB-D12 for D800 HC"، کلیک کنید.