رفع تصرف بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی

رفع تصرف بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی

فرمانده نیروی انتظامی و انتظامی دفره از پاکسازی ۴۷۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، سردار رضا بنی اسدفر تصریح کرد: اجرای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از غصب اراضی ملی و دولتی در کشور همواره در اولویت است.

وی افزود: در سه ماهه سوم امسال 475 هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان های استان اصفهان با تلاش کارکنان سازمان حفاظت از اراضی این استان از چنگ غاصبان پاکسازی شد. “

سردار بنی اسدفر گفت: روند بازگرداندن این اراضی به بیت المال با اعمال تصمیمات قطعی قضایی 94 پرونده و جلوگیری از خلع ید 280 پرونده در اسرع وقت انجام شده است.

وی در ادامه گفت: با اجرای دستورات این دادگاه در مجموع 185 هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان پاکسازی و به بیت مال بازگردانده شد و نسبت به تخریب و خلع ید اقدام شد.

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: از سال 1400 تا 1402 بلافاصله 475 هکتار از اراضی ملی و دولتی در استان اصفهان برداشت شد که از این میزان 116 هکتار در سال 1400، 117 هکتار در سال 1401 و 56 هکتار در سال 1402 بوده است.

وی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز در اراضی ملی اقدام به ساخت و ساز ساختمان می کنند، اظهار داشت: این دستگاه برای حفاظت و حراست از اراضی ملی آمادگی کامل دارد و در مقابل غصب و غصب این اراضی اقدام جدی انجام نخواهد داد.

به گزارش اخبار تارنمای پلیس، فرمانده پولیس و یگان حفاظت ولایت فراه با اشاره به ارسال 2705 مورد اطلاعات مردمی در اواسط تیرماه سال جاری، گفت: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی همه هستند. گشت زنی آنها همه روزه برای نظارت بر اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده مورد زمین خواری، اقدامات قانونی لازم را انجام می دهند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع تصرف بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع تصرف بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی"، کلیک کنید.