نقد و بررسی باتری گریپ کانن BG-E13p for 6D HC

دسته باتری Canon BG-E13p برای 6D HC

Canon Battery Grip BG-E13p for 6D HC for Canon EOS 6D توسط Canon یک بسته باتری است که به طور خاص برای استفاده با دوربین SLR دیجیتال Canon EOS 6D طراحی شده است و یک یا دو باتری LP-E6 کانن را می پذیرد. با قرار دادن دو باطری زمان عکاسی دو برابر می شود. همچنین، زمانی که یکی از باتری ها تمام می شود، می توانید آن را خارج کرده و در حالی که به عکاسی با باتری دیگر ادامه می دهید، آن را شارژ کنید. علاوه بر این، BG-E13 می تواند از 6 باتری قلمی استفاده کند و دارای یک نگهدارنده باتری است که برای نگهداری 6 باتری AA / LR6 طراحی شده است. همچنین می‌توان آن را با کیت آداپتور برق متناوب اختیاری ACK-E6 که برق مداوم را ارائه می‌کند، عرضه کرد. طراحی منحنی دستگیره باتری یک راه راحت و مطمئن برای نگه داشتن DSLR شما، به خصوص در حالت عمودی، فراهم می کند. و BG-E13 با یک دکمه شاتر جایگزین، دکمه شروع AF، دکمه انتخاب نقطه AF، دکمه قفل AE/FE، چند کنترلر، دکمه چند منظوره و صفحه اصلی برای عکاسی پرتره آسان ارائه می شود. دستگیره باتری Canon BG-E13p برای 6D HC با یک دستگیره لاستیکی ضد لغزش برای بهبود عملکرد، یک سوکت سه پایه برای نصب مستقیم دوربین روی سه پایه و یک لمس عالی طراحی شده است: نگهدارنده درب باتری دوربین برای نگه داشتن باتری هنگام پیوست، نصب را از دست ندهید.

ویژگی های Canon BG-E13p Battery Grip for 6D HC

عملکرد راحت و ایمن را هنگام عکسبرداری در موقعیت عمودی، از جمله دکمه آزاد کردن شاتر اضافی، دکمه شروع AF، دکمه انتخاب نقطه AF، دکمه قفل AE / FE، کنترلر چند منظوره، دکمه چند منظوره و صفحه اصلی ارائه می دهد. حداکثر 2 باتری LP-E6 را می پذیرد تا به طور موثر عمر باتری دوربین را دو برابر کند. نگهدارنده باتری قلمی قلمی به شما امکان می دهد از 6 باتری قلمی برای راحتی بیشتر استفاده کنید. سازگار با کیت آداپتور برق متناوب اختیاری ACK-E6. دارای دستگیره لاستیکی ضد لغزش و درب محفظه باتری با قفل ایمنی است. دارای نگهدارنده درب باتری دوربین برای نگهداری درب باتری دوربین در هنگام نصب دستگیره. برای خرید حضوری به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری گریپ کانن BG-E13p for 6D HC" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری گریپ کانن BG-E13p for 6D HC"، کلیک کنید.