نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی LP-E5

امروز در فروشگاه های اینترنتی، باتری کانن مشابه LP-E5 اصلی را معرفی و بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی باتری اصلی Canon LP-E5

باتری اصلی Canon LP-E5 توسط شرکت Canon طراحی شده و مدل LP می باشد. باتری اصلی Canon LP-E5 HC دارای ولتاژ 7.4 ولت و جریان 1080 میلی آمپر ساعت است که برای Canon 450D, 500D, 1000D استاندارد است. دوربین ها باتری های لیتیوم یون مانند سایر منابع انرژی الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک ماده الکترولیت ساخته شده اند و به طور کلی الکترولیت آنها از نمک لیتیوم در یک حلال آلی طراحی می شود.

در طول شارژ باتری، فلز لیتیوم موجود در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می‌شود و یون‌های لیتیومی که در الکترولیت هستند بین لایه‌های کربن یا گرافیت ذخیره می‌شوند. در هنگام تخلیه، این انرژی الکتریکی آزاد می شود. این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژ تقریباً 3 ولت تولید می کند. این مدل باتری دیگر برای رسیدن به ظرفیت 100 درصد به 12 ساعت زمان شارژ نیاز نخواهد داشت و بسته به سلول های ذخیره انرژی در باتری، معمولاً در کمتر از آن به طور کامل شارژ می شوند. 2 یا 3 ساعت.

همچنین از آنجایی که این باتری ها نیازی به شارژ مجدد نخواهند داشت، بسیار خوب است که همیشه آنها را نیمه شارژ نگه دارید.

برای خرید حضوری این محصول با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی LP-E5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی LP-E5"، کلیک کنید.