نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon NB-2LH

امروز به معرفی و بررسی یک باتری کانن مشابه مدل اصلی Canon NB-2LH می پردازیم پس با ما همراه باشید.

معرفی یک باتری کانن مشابه مدل اصلی Canon NB-2LH

این شارژر که مشابه باتری اصلی Canon NB-2LH طراحی شده است، با منبع تغذیه 220 ولت سازگار است و می تواند باتری NB 13L را به سرعت شارژ کند.
شارژر باتری لیتیومی Canon CB-2LH برای شارژ باتری Canon NB-13L استفاده می شود و در عرض 120 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

باتری کانن مشابه Canon NB-2LH اصلی از طریق یک کابل معمولی (به طور جداگانه) به منبع تغذیه متصل می شود. این شارژر برای باتری های دوربین مانند PowerShot SX720 و PowerShot G9X استفاده می شود. شارژرهای اصلی بدون جعبه و در کیسه پلاستیکی فروخته می شوند.

باتری های دوربین های دیجیتال نیاز به شارژ مداوم دارند و استفاده از شارژرهای غیراستاندارد نه تنها عمر باتری را کاهش می دهد، بلکه طول عمر آن را نیز کاهش می دهد. وزن این شارژر 53 گرم است. این شارژر دارای چراغ های LED نیز می باشد.

معرفی یک باتری کانن مشابه مدل اصلی Canon NB-2LH

از مزایای این شارژر می توان به سازگاری بالا و کیفیت ساخت خوب اشاره کرد. قیمت شارژر طرح اصلی حدود 1/4 قیمت شارژر اصلی CB-2LH می باشد، در صورت نیاز با فروشگاه تماس بگیرید.

برای افزایش عمر باتری NB-13L، یک باتری کانن مشابه با Canon NB-2LH اصلی کمک بزرگی خواهد بود. استفاده از شارژرهای مختلف علاوه بر صرف زمان زیاد برای شارژ باتری دوربین، شما را از پر شدن باتری به دلیل نداشتن سوئیچ مطلع نمی کند، این عامل در مدت زمان کوتاهی به باتری شما آسیب رسانده و هزینه های اضافی را به همراه خواهد داشت. باید یک باتری جدید آماده کند.

باتری اصلی Canon NB-2LH سازگار با Canon 90D و Canon 80D و Canon 6D MARK II و Canon 850D و 250D و Canon EOS R و Canon 2000D و Canon 5D MARK IV و Canon M50 و Canon EOS R6.

کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در تنها فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایند.

برای خرید باتری کانن اصل به دسته باتری های کانن مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon NB-2LH" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon NB-2LH"، کلیک کنید.