نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon NB-10L

امروز قصد داریم شما را معرفی کنیم باتری دوربین کانن ما مدل NB-10L داریم. پس با ما همراه باشید

معرفی باتری کانن مشابه مدل اصلی Canon NB-10L

باتری Canon، شبیه به Canon NB-10L اصلی، یک باتری جایگزین برای دوربین‌های نیمه حرفه‌ای کانن، از جمله Canon SX60 است. از مزایای این باتری می توان به فناوری لیتیوم اشاره کرد که باعث افزایش قدرت و دوام این محصول می شود.

باتری کانن، شبیه به Canon NB-10L اصلی با ولتاژ خروجی 7.4 ولت، برای دوربین های کامپکت کانن، از جمله Canon SX60 طراحی شده است. Canon G3 X، Canon G1 X و PowerShot SX50 نیز از باتری Canon NB-10L استفاده می کنند. باتری های لیتیومی قابل شارژ در حال حاضر به عنوان بهترین نوع باتری در دوربین های دیجیتال شناخته می شوند. از جمله عواملی که در انتخاب آنها تأثیر داشت، میزان کم خود تخلیه و همچنین هزینه و ظرفیت مناسب این باتری ها بود.

استفاده از باتری کانن مشابه Canon NB-10L اصلی، هزینه های ثانویه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش می دهد، بنابراین یک باتری لیتیومی قابل شارژ متوسط ​​می تواند بین 400 تا 1200 بار استفاده شود. در حالی که انواع باتری های کربن روی و قلیایی فقط یک بار قابل استفاده هستند.

همچنین لازم به ذکر است که در مورد دوربین ها و دستگاه هایی که از باتری لیتیومی استفاده نمی کنند، حتی در صورت خرید انواع باتری های قابل شارژ، هزینه خرید باتری و شارژر قابل توجه خواهد بود.

باتری کانن مشابه کانن اصلی NB-10L

باتری کانن مشابه مدل اصلی Canon NB-10L مانند سایر باتری های الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک الکترولیت تشکیل شده است که معمولاً از نمک های لیتیوم در یک حلال آلی ساخته شده است.

در طول شارژ باتری، فلز لیتیوم در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می‌شود و یون‌های لیتیوم در الکترولیت بین لایه‌های کربن یا گرافیت ذخیره می‌شوند.

انرژی الکتریکی مشابهی در هنگام تخلیه آزاد می شود. این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژی در حدود 3 ولت تولید می کند. این مدل باتری دیگر برای تکمیل ظرفیت باتری به ۱۲ ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به میزان ذخیره انرژی در باتری، معمولا در کمتر از ۲ یا ۳ ساعت شارژ می شوند. باتری Canon NB10L با شارژر CB-2LC شارژ می شود.

باتری اصلی Canon NB-10L سازگار با Canon 90D و Canon 80D و Canon 6D MARK II و Canon 850D و 250D و Canon EOS R و Canon 2000D و Canon 5D MARK IV و Canon M50 و Canon EOS R6.

شما کاربران گرامی می توانید اطلاعات بیشتر یا مشاوره را فقط از کارشناسان متخصص ما دریافت کنید نمایندگی لطفا با Canon تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon NB-10L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon NB-10L"، کلیک کنید.