نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon LP-E17

امروز در آژانس کانن قصد معرفی و بررسی باتری کانن مشابه با کانن اصلی LP-E17 را داریم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی باتری کانن مشابه مدل اصلی Canon LP-E17

باتری کانن شبیه به کانن اصلی LP-E17 از خانواده باتری های لیتیومی کانن است. با هر بار شارژ کامل این باتری، توانایی ثبت 440 تصویر را خواهید داشت. این باتری از نظر کیفیت، عملکرد و دوام با مدل اصلی خود رقابت می کند و می تواند به عنوان یک باتری جایگزین استاندارد برای دوربین های حرفه ای کانن از جمله دوربین Canon EOS 750D استفاده شود. این مدل های لیتیومی از دو الکترود و یک ماده الکترولیت طراحی شده اند. مواد تشکیل دهنده الکترولیت یک نمک لیتیوم و یک حلال آلی است.

هنگامی که باتری شارژ می شود، فلز تعبیه شده در الکترود به یون لیتیوم تبدیل می شود و یون های لیتیوم موجود در الکترولیت در بین لایه های کربن ذخیره می شوند. با روشن شدن دوربین، انرژی الکتریکی ذخیره شده در لایه های کربن آزاد شده و انرژی به دوربین منتقل می شود.

دارم خرید میکنم باتری اصلی کانن دسته باتری کانن را ببینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon LP-E17" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon LP-E17"، کلیک کنید.