نقد و بررسی باتری کانن اصلی Canon LP-E6N

امروز ما داخل هستیم آژانس کانن قصد معرفی و بررسی باتری اصلی Canon LP-E6N را داریم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی باتری اصلی Canon LP-E6N

باتری اصلی Canon LP-E6N با ظرفیت 1865 میلی آمپر ساعت و ولتاژ خروجی 7.2 ولت برای دوربین های Canon DSLR، از جمله. دوربین کانن EOS 80D تمام شده است.

دوربین Canon EOS 90D, Canon EOS 5D Mark IV, Canon EOS 6d Mark ll, Canon EOS 5d Mark ll, Canon EOS 5d Mark ll, Canon EOS 6d Camera, Canon EOS 60d, Canon EOS 7d Mark ll, Canon EOS 7D، Canon EOS R، Canon EOS RP، Canon EOS 5Ds، Canon EOS 5Dsr و Canon EOS 70d همگی از باتری Canon LP-E6N استفاده می کنند.

انواع باتری لیتیومی قابل شارژ امروزه به عنوان بهترین نوع باتری در دوربین های دیجیتال شناخته می شوند. میزان کم خود تخلیه در کنار قیمت و اندازه مناسب این باتری ها از جمله عواملی است که در انتخاب مشتریان تاثیرگذار است چرا که قیمت باتری های دوربین کانن با حفظ کیفیت بسیار مناسب است.

استفاده از باتری های لیتیومی هزینه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش داده است به طوری که یک باتری لیتیومی قابل شارژ به طور متوسط ​​بین 400 تا 1200 بار قابل استفاده است. در حالی که انواع باتری های کربن روی و قلیایی فقط یک بار قابل استفاده هستند.

همچنین لازم به ذکر است که برای انواع دوربین ها و دستگاه هایی که از باتری لیتیومی استفاده نمی کنند، حتی در صورت خرید باتری های قابل شارژ، هزینه خرید باتری و شارژر مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

بررسی باتری دوربین اصلی کانن LP-E6N

باتری کانن اصلی LP-E6N کانن مانند سایر باتری های الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک ماده الکترولیت تشکیل شده است که معمولاً از نمک لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می شود.

در طول شارژ باتری، فلز لیتیوم در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می‌شود و یون‌های لیتیوم در الکترولیت بین لایه‌های کربن یا گرافیت ذخیره می‌شوند. همان انرژی الکتریکی در هنگام تخلیه آزاد می شود.

این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژ تقریباً 3 ولت تولید می کند. این مدل باتری دیگر برای تکمیل ظرفیت باتری به ۱۲ ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به سلول های ذخیره انرژی در باتری، معمولا در کمتر از ۲ یا به طور کامل شارژ می شوند. 3 ساعت. باتری کانن LPE6N با شارژر LC-E6 شارژ می شود.

قیمت باتری دوربین اصلی کانن LP-E6N

باتری لیتیومی دوربین LP-E6N کانن دارای 7 روز گارانتی تعویض محصول کانن در نمایندگی می باشد و قیمت این محصول بسته به نوع درجه یا همان کیفیت متفاوت است.

باتری های دوربین کانن در کیفیت های مختلفی تولید می شوند.

  • باتری های اورجینال مانند هنگام خرید دوربین داخل جعبه هستند.
  • باتری های طرح اصلی مشابه باتری های اصلی هستند و حدود 75 درصد از باتری های اصلی را در خود جای می دهند.
  • باتری های باکیفیت که از نظر ظاهری با باتری اصلی تفاوت چندانی ندارند و حدود 40 درصد باتری های اصلی را در خود جای می دهند.
  • باتری های تقلبی که می توانند از نظر اصالت شبیه به هر دو نوع باشند اما از نظر شارژی که نگه می دارند حدود 15 تا 20 درصد باتری اصلی هستند اما نکته مهم این است که استفاده از باتری های تقلبی به دوربین آسیب می زند.

لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید باتری دوربین لیتیومی و یا دریافت قیمت به روز باتری لیتیومی دوربین LP-E6N کانن (قیمت باتری دوربین کانن 80d) با نمایندگی محصولات کانن، نماینده رسمی کانن از طریق شماره تلفن ها فهرست شده در صفحه تماس با نماینده Canon خود تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری کانن اصلی Canon LP-E6N" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری کانن اصلی Canon LP-E6N"، کلیک کنید.