نجات سه کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات اشترانکوه

نجات سه کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات اشترانکوه

ساینس بلاگ/لرستان مدیرعامل هلال احمر لرستان از نجات سه کوهنورد در ارتفاعات اشترناکا خبر داد.

محمد کدمی در گفت و گو با خبرنگار ساینس بلاگ اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر لرستان مطلع شد که کوهنورد سه کوه تهران در جایگاه فنی کول جونون شهرستان ازنا حضور دارد بسته باقی می ماند

قدمی ادامه داد: پس از دریافت اخبار و اطلاعات اولیه مشخص شد کوهنوردان یک مرد و دو زن هستند که در قسمت بالای میدان جنون و در چنان محیط فنی گرفتار شده اند که راه پیش و پس ندارند.

وی ادامه داد: دو تیم امداد و نجات کوهستانی توسط جمعیت هلال احمر به منطقه حادثه اعزام شدند و توانستند پس از طی مسافتی طولانی و در هوای نامساعد به دست کسانی که به پایین رفتند، کمک کنند کوه

رئیس جمعیت هلال احمر لرستان از کوهنوردان خواست: قبل از صعود به کوه های فنی از منطقه اطلاعات کافی کسب کنید و فراموش نکنید اورژانس 112 در کنار مردم است.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات سه کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات اشترانکوه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات سه کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات اشترانکوه"، کلیک کنید.