نقد و بررسی باتری کانن Canon LP-E12

امروز در فروشگاه های اینترنتی به معرفی و بررسی باتری کانن LP-E12 خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی باتری Canon LP-E12

باتری کانن LP-E12 برای دوربین های Canon SX70 HS، EOS Rebel SL1، EOS 100D، EOS M، EOS M2، EOS M10، EOS M50، EOS M100 ساخته شده است.

کاربران مبتدی و پیشرفته در محیط های مختلف ممکن است با مشکل شارژ کم و خالی شدن باتری مواجه شوند.

اکثر کاربران بر این باورند که یک باتری اضافی مانند کارت حافظه یکی از مواردی است که عکاس باید در سفرهای طولانی مدت و عکاسی به همراه داشته باشد.

باتری کانن LP-E12 که در دسته باتری های لیتیوم یونی قرار می گیرد، توانایی تولید ولتاژی معادل 7.2 ولت و شدت جریانی معادل 1040 میلی آمپر را دارد.

نسل های قبلی باتری های قابل شارژ در اولین استفاده به 12 تا 16 ساعت شارژ نیاز دارند.

و اکثر کاربران معتقدند که باتری های تولیدی جدید به همان میزان شارژ اولیه نیاز دارند.

اما باید به این نکات توجه کنیم که باتری های لیتیوم یونی بسته به میزان سلولی که برای ذخیره انرژی دارند در مدت ۲ تا ۴ ساعت به طور کامل شارژ می شوند. یکی دیگر از تصورات غلط برخی از عکاسان در مورد باتری های لیتیوم یون قابل شارژ این است که آنها را همیشه پر نگه می دارند. در غیر این صورت، بهتر است آن باتری ها را نیمه شارژ نگه دارید.

هنگامی که باتری های لیتیوم یون در حالت شارژ هستند،

فلز لیتیوم در الکترود مثبت باتری به یون های لیتیوم و یون هایی که در الکترولیت خواهند بود تبدیل می شود.

بین لایه های کربن یا گرافیت ذخیره می شود.

به دلیل تمام شدن انرژی الکتریکی رها شده و باتری وظایف خود را انجام می دهد.

واکنش الکتروشیمیایی که در باتری رخ می دهد، ولتاژ مناسبی را برای راه اندازی و استفاده از دستگاه های الکترونیکی تولید می کند.

شارژر باتری کانن LP-E12 مدل LC-E12 می باشد.

برای خرید حضوری این محصول با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری کانن Canon LP-E12" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری کانن Canon LP-E12"، کلیک کنید.