نقد و بررسی باتری دوربین کانن مدل NB-5L

امروز در فروشگاه های اینترنتی به معرفی و بررسی باتری دوربین Canon NB-5L خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید

معرفی و بررسی باتری دوربین Canon NB-5L

باتری دوربین کانن مدل NB-5L یک باتری لیتیوم یونی است. ولتاژ این باتری 3.7 ولت و جریان آن 1120 میلی آمپر ساعت است. اگر دوربین کانن مانند سری SX210، SX200 یا IXUS دارید، این محصول می تواند باتری اضافی خوبی برای دوربین شما باشد.

باتری های لیتیوم یون الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک الکترولیت و الکترولیت آنها از نمک لیتیوم در یک حلال آلی تشکیل شده است.

هنگامی که باتری در شارژر قرار می گیرد، فلز لیتیوم در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می شود و یون های لیتیوم در الکترولیت بین لایه های کربن ذخیره می شوند. وقتی دوربین روشن می شود، همان انرژی الکتریکی آزاد می شود. هنگام خرید باتری دوربین Canon NB-5L، نیازی نیست که باتری را به مدت 10 ساعت در شارژر قرار دهید، بلکه باتری تنها در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

استفاده از باتری های لیتیومی هزینه های ثانویه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش می دهد، بنابراین یک باتری لیتیومی قابل شارژ متوسط ​​می تواند بین 400 تا 1200 بار استفاده شود. در حالی که انواع باتری های کربن روی و قلیایی فقط یک بار قابل استفاده هستند.

همچنین لازم به ذکر است که در مورد دوربین ها و دستگاه هایی که از باتری لیتیومی استفاده نمی کنند، حتی در صورت خرید انواع باتری های قابل شارژ، هزینه خرید باتری و شارژر قابل توجه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره در مورد باتری دوربین Canon NB-5L و تعمیر دوربین کانن با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری دوربین کانن مدل NB-5L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری دوربین کانن مدل NB-5L"، کلیک کنید.