فیلم| فناوری اتصال سوزن و نخ بخیه در مقیاس میکرو بومی‌سازی شد

فیلم| فناوری اتصال سوزن و نخ بخیه در مقیاس میکرو بومی‌سازی شد

شرکت دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر موفق به بومی‌سازی فناوری اتصال سوزن و نخ بخیه در مقیاس میکرو شد.

خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ؛ یک شرکت دانش‌بنیان موفق به بومی‌سازی فناوری اتصال سوزن و نخ بخیه در مقیاس میکرو شد که برای تولید این محصول راهبردی از  هوش مصنوعی کمک گرفته شده است.

تولید سوزن و نخ به ضخامت کمتر از یک تار موی انسان توسط فناوران شرکت دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر  از موفقیت کم‌نظیر دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تربیت فناوران و نخبگان است.  

جزئیات کارکردها و نحوه تولید این محصول فناورانه را در ویدئوی زیر ببینید و بشنوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم| فناوری اتصال سوزن و نخ بخیه در مقیاس میکرو بومی‌سازی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم| فناوری اتصال سوزن و نخ بخیه در مقیاس میکرو بومی‌سازی شد"، کلیک کنید.