حداکثر دمای هوا در آذربایجان‌غربی به ۳۹ درجه رسید – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

حداکثر دمای هوا در آذربایجان‌غربی به ۳۹ درجه رسید - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ، اردلان محمدپور در این زمینه اظهار کرد: مناطق جنوبی استان جوی پایدار حاکم است اما در مناطق شمالی با عبور امواج ناپایدار بارشی، افزایش ابر، باران رگبار باران پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد تداوم دارد.

وی با اشاره به بارش باران در مناطق شمالی استان اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته ۲.۵ میلی‌متر بارندگی در خوی و ۱.۷ میلی‌متر بارندگی در چایپاره ثبت شد.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد در خصوص تداوم گرمای تابستانی در این منطقه اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، حداکثر دمای هوا در بوکان به ۳۹ درجه سانتی‌گراد، مهاباد، پیرانشهر، شاهین‌دژ و نقده به ۳۸ درجه سانتی‌گراد، اشنویه به ۳۷ درجه سانتی‌گراد، میاندوآب و سردشت به ۳۶ درجه سانتی‌گراد رسید که به ترتیب گرم‌ترین شهرهای استان بودند.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته تکاب با حداقل دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر آذربایجان‌غربی بود و در این مدت دمای هوای مهاباد بین ۲۱ و ۳۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.‌

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حداکثر دمای هوا در آذربایجان‌غربی به ۳۹ درجه رسید – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حداکثر دمای هوا در آذربایجان‌غربی به ۳۹ درجه رسید – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.