عملیات جستجو برای خانم ۲۹ساله غرق شده در زاینده رود شهرستان سامان ادامه دارد

عملیات جستجو برای خانم ۲۹ساله غرق شده در زاینده رود شهرستان سامان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ چهارمحال وبختیاری، مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اعلام غرق شدن یک خانم ۲۹ سال در زاینده‌رود شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری، جستجو برای پیدا کردن این خانم توسط تیم‌های امدادی و امداد و نجات درسیلاب جمعت هلال احمر استان ادامه دارد.

وی افزود: این حادثه روز شنبه اتفاق افتاد و تیم امدادی روز یکشنبه به محل حادثه اعزام شدند و روز دوشنبه نیز تیم امداد و نجات در سیلاب این جمعیت برای جستجو به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی : با حضور غواصان و تیم‌های امدادی در محل حادثه هنوز تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات جستجو برای خانم ۲۹ساله غرق شده در زاینده رود شهرستان سامان ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات جستجو برای خانم ۲۹ساله غرق شده در زاینده رود شهرستان سامان ادامه دارد"، کلیک کنید.