باند فروش سلاح‌های جنگی در تهران منهدم شد

باند فروش سلاح‌های جنگی در تهران منهدم شد

ساینس بلاگ:

سعید نظری سردبیر این خبر در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش از طریق منابع خبری مسئولان مرکز عملیات ارگان های کارآگاهی پایتخت، اطلاعاتی مبنی بر دستگیری، خرید و فروش تجهیزات نظامی توسط چند نفر منتشر شد. دریافت و موضوع را گرفت. آنها در دستور کار خود با تشکیل یک گروه چهار نفر را در این منطقه فعال یافتند.

وی با اشاره به کشف و رصد هویت متهمان گفت: شواهد اطلاعاتی نشان داد متهمان در مناطق مختلف تهران اعم از مرکز، غرب و جنوب مخفیگاه دارند. در این راستا سه مخفیگاه متهمان تحت نظر پلیس قرار گرفتند.

رئیس مرکز عملیات سازمان های کشفی پایتخت گفت: اقدامات لازم با مراجع قضایی انجام و مجوزهای لازم برای این عملیات اخذ شده است. همچنین سه مخفیگاه آنان کشف و منهدم شد که طی آن 6 مایل سلاح سبک و سنگین و 110 فشنگ مربوطه کشف و کشف و ضبط شد. از مخفیگاه این افراد تعدادی سلاح سبک و سنگین نیز کشف شده است.

روستایی با اشاره به انتقال متهمان به مقر پلیس و بازجویی از آنها گفت: این افراد در بازجویی به ارتباط با یکدیگر اعتراف کردند و با تشکیل گروهی اقدام به فروش اسلحه کردند. پس از این اعترافات، چهار متهم با احتساب پرونده برای آنها برای ادامه تعقیب جنایت روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی برای کشف جزئیات این پرونده و دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده در قالب دستور کار پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باند فروش سلاح‌های جنگی در تهران منهدم شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باند فروش سلاح‌های جنگی در تهران منهدم شد"، کلیک کنید.