تصادف دو خودروی پژو در میامی ۸ مصدوم برجای گذاشت

تصادف دو خودروی پژو در میامی ۸ مصدوم برجای گذاشت

ساینس بلاگ/ سیمنان جمعیت هلال احمر سیمنان می گوید: بر اثر برخورد دو خودروی سواری در جاده سبزوار میامی 8 نفر مجروح شدند.

حسین درخشان امروز جمعه 8 تیرماه گفت: روز جمعه 8 تیرماه ساعت 04:26 بعدازظهر گزارش برخورد یک دستگاه خودروی 206 با یک دستگاه خودروی 405 در جاده سبزوار – میامی به کنترل و هماهنگی اعلام شد. مرکز عملیات هلال احمر. سیمنان.

وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش تیم امداد و نجات پایگاه شهدای میامی به محل حادثه شتافته و اقدامات اولیه را انجام دادند.

مدیر سره مسیر این استان تصریح کرد: بر اثر این سانحه رانندگی که در 188 کیلومتری سبزوارو شهرستان میامی رخ داد، 8 نفر مجروح شدند که 2 نفر توسط نجاتگران سرمصیر و 4 نفر به مرکز بهداشت انتقال یافتند. دیگران مجروح شدند پرسنل اورژانس

وی گفت: همچنین دو مصدوم در محل حادثه توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و دو راننده نیز با رضایت شخصی از مراجعه به مرکز درمانی خودداری کردند.
پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف دو خودروی پژو در میامی ۸ مصدوم برجای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف دو خودروی پژو در میامی ۸ مصدوم برجای گذاشت"، کلیک کنید.