انجام بیش از ۳۲۰۰ تماس مزاحمت‌آمیز با اورژانس تهران در هفته اخیر

انجام بیش از ۳۲۰۰ تماس مزاحمت‌آمیز با اورژانس تهران در هفته اخیر

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از انجام حدود 23 هزار ماموریت اورژانس در این استان در هفته گذشته خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی در گفت وگو با ساینس بلاگ. وی هفته گذشته درباره ماموریت های اورژانس استان تهران گفت: از 25 تا 22 تیرماه سال جاری 22726 ماموریت در مرکز ارتباطات اورژانس 115 استان تهران به ثبت رسیده و بر اثر این ماموریت ها 6517 نفر تنها یک نفر مجروح شده است. 16000 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 209 نفر از اورژانس در محل استفاده کردند.

وی تعداد تمامی تماس های تلفنی با مرکز اورژانس استان تهران در هفته گذشته را 65 هزار و 426 تلفن عنوان کرد و گفت: متأسفانه از این تعداد 3268 تماس اورژانسی با این مرکز بوده که قطعا پیگرد قانونی خواهد داشت.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از کل ماموریت های ثبت شده در هفته گذشته 5940 حادثه مربوط به حوادث رانندگی و 16 هزار و 786 مورد نیز مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. این اورژانس هوایی هفت سرنشین داشت که در پی آن 11 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام بیش از ۳۲۰۰ تماس مزاحمت‌آمیز با اورژانس تهران در هفته اخیر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام بیش از ۳۲۰۰ تماس مزاحمت‌آمیز با اورژانس تهران در هفته اخیر"، کلیک کنید.