دستبند پلیس خوزستان ‌بر دست دو قاتل فراری

دستبند پلیس خوزستان ‌بر دست دو قاتل فراری

ساینس بلاگ/خوزستان فرمانده انتظامی شهرستان های اندمشک و دشت زادگان از دستگیری دو قاتل متواری در عملیات های جداگانه خبر داد.

سرهنگ علیرضا میرزایی فرمانده انتظامی اندمشک گفت: با توجه به وقوع درگیری مسلحانه در منطقه ای از شهرستان اندمشک در سال 1401 که منجر به کشته شدن عمدی دو نفر و متواری شدن عاملان این جنایت شد. شناسایی و دستگیری یک قاتل و یکی دیگر از همدستانش در دستور کار پلیس آگاهی اندیمشک قرار داشت.

به گزارش ساینس بلاگ، وی به نقل از پلیس آگاهی افزود: ماموران پلیس آگاهی با شگردهای ویژه پلیسی در حال انجام اقدامات فنی و مراقبتی شبانه روزی برای شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق حاشیه شهر تهران هستند

فرمانده انتظامی اندمشک ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل گروه ویژه ای از ماموران مجرب به محل مذکور اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به شهرستان اندمشک منتقل کردند.

وی با بیان اینکه تلاش برای کشف اسلحه قاتل همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: قاتل با کمک فرد دستگیر شده و با ارائه مدارک و مستندات قتل عمد با سلاح نظامی وارد تحقیقات شد آشکارا در هر دو مورد اعتراف کرده است. همانطور که سایر قاتلان دستگیر شده با آن مواجه شدند

بازپرس میرزایی علت و انگیزه قتل را اختلافات گذشته عنوان کرد و گفت: متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی و قضایی معرفی و در موعد مقرر روانه زندان شد.

گرفتن قاتل در منطقه آزاد

فرمانده انتظامی دشت آزادگان نیز از دستگیری رباینده و قاتل کمتر از دو ساعت پس از جنایت در این شهرستان خبر داد.

بازرس جواد مراوین گفت: در پی انتشار خبر فوت یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان دشت آزادگان، رسیدگی به این موضوع در رأس دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد.

وی افزود: ماموران بلافاصله به منطقه حادثه اعزام شدند و در بررسی های انجام شده مشخص شد در پی درگیری دو نفر در یکی از روستاهای شهرستان، یک نفر با ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شد. وی به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت

فرمانده انتظامی آزادگان گفت: تیم ویژه ای برای شناسایی عاملان این جنایت با فوریت تشکیل شده است. هویت قاتل با اقدامات پلیسی شناسایی و در کمتر از دو ساعت در مخفیگاهش در منطقه ای از شهر با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

قاتل علت این قتل را اختلاف شخصی خواند و گفت: متهم پس از رسیدگی به پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و قضایی شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستبند پلیس خوزستان ‌بر دست دو قاتل فراری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستبند پلیس خوزستان ‌بر دست دو قاتل فراری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه