صدور حکم مجازات جایگزین حبس در رودبار جنوب – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

صدور حکم مجازات جایگزین حبس در رودبار جنوب - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ، رئیس حوزه قضائی شهرستان رودبار جنوب به صدور ۱۲۱ حکم مجازات جایگزین حبس اشاره کرد و گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۶۲۰ فقره پرونده به دادگستری شهرستان رودبار جنوب وارد و ثبت گردیده و پنج هزار و ۵۶۴ پرونده رسیدگی و مختومه گردیده است.

محمد فرجام طاهری تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۱۰ هزار ۲۹۱ پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان وارد وتعداد ۱۰ هزار و ۳۳۰ پرونده رسیدگی و مختومه گردیده و در شورای حل اختلاف شهرستان رودبار جنوب نیز ۴۷ هزار و ۴۶۶ پرونده رسیدگی و مختومه گردیده است.

وی با اشاره به این مطلب که یک هزار و ۵۵۱ سازش با همکاری مصلحین و شوراهای سازشی در حوزه قضائی رودبار جنوب محقق شده است، گفت: پیگیری احداث سایت جمع آوری ضایعات و انتقال ضایعاتی‌ها از درون شهرستان به مکان مستقل به منظور کاهش سرقت و نظارت بیشتر بر این مراکز انجام می‌شود

وی گفت: در این خصوص با پیگیری دستگاه قضائی ۹ هکتار زمین اختصاص داده شده و با همکاری شهرداری حصار کشی و احداث آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: تعداد ملاقات‌های عمومی با مردم جهت استماع مسائل و مشکلات آنها که توسط رئیس حوزه قضائی و دادستان رودبار جنوب انجام شده، پنج هزار و ۸۰۰ مورد بوده است.

محمدفرجام طاهری به برگزاری جشن گلریزان نیز اشاره کرد و گفت: در این آئین ۳۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جمع آوری گردید وتعداد شش نفر محکوم مالی از محل این کمک‌های مردمی آزاد شدند و در سال ۱۴۰۳ نیز مبلغ ۷۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در جشن گلریزان جمع آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

وی ادامه داد: پیگیری احداث خط دوم برای اتصال به ایست بازرسی بهادر آباد به منظور کاهش تصادفات و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری شمال به جنوب در راستای احیا حقوق عامه انجام شده که این لاین عبور توسط راهداری احداث و کار ایمنی و نصب تابلو آن در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور حکم مجازات جایگزین حبس در رودبار جنوب – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور حکم مجازات جایگزین حبس در رودبار جنوب – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.