مردم با حضور در انتخابات، دشمنان ایران را ناامید کردند/ امیدواریم فصل جدیدی در تعاملات شوراها و دولت، گشوده شود

مردم با حضور در انتخابات، دشمنان ایران را ناامید کردند/ امیدواریم فصل جدیدی در تعاملات شوراها و دولت، گشوده شود

رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ساینس بلاگ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، متن پیام شهرام دبیری بدین شرح است:

 « بسم الله الرحمن الرحیم

 حماسه ماندگار ۱۵ تیر را خدمت مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و مردم شریف و نجیب ایران تبریک می‌گویم.

 همچنین به برادر گرانقدرم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که با رأی قاطع مردم به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی، انتخاب شدند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

مردم عزیز ایران دیروز بصیرت سیاسی خود را نشان دادند و با حضور در انتخابات، دشمنان و بدخواهان کشور را در بهت و ناامیدی فرو بردند و ثابت کردند که علی‌رغم مشکلات، به کشور و نظام جمهوری اسلامی علاقه دارند.

اکنون همه باید به دولت منتخب مردم کمک کنیم تا بتواند ایران را بیش از پیش در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده و حل مشکلات و مسائل اقتصادی را اولویت خود قرار دهد.

جامعه شورایی کشور به عنوان منتخبان مردم در شهرها و روستاها که از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار دارند، برای نیل به این اهداف، با تمام توان در کنار دولت منتخب است و امیدواریم با باور عمیق به شوراها از سوی دولت چهاردهم، فصل جدیدی در تعاملات شوراها و دولت، گشوده شود.

در پایان بار دیگر از تمام مردم شریف ایران که هوشمندانه در انتخابات شرکت کرده و کام دشمنان را تلخ کردند و نامزدهای محترم انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی می‌کنم و امیدوارم دولت چهاردهم به ریاست جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در زیر سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، هدایت‌های مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و با همراهی مردم و تعامل با دیگر قوا، در مسیر خدمت به مردم و آبادانی و پیشرفت کشور، سربلند و موفق باشد.»

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم با حضور در انتخابات، دشمنان ایران را ناامید کردند/ امیدواریم فصل جدیدی در تعاملات شوراها و دولت، گشوده شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم با حضور در انتخابات، دشمنان ایران را ناامید کردند/ امیدواریم فصل جدیدی در تعاملات شوراها و دولت، گشوده شود"، کلیک کنید.