بهبود وضعیت کسب و کار با حذف دخالت‌های دولت

فناوری و دولت آینده (۲۴)؛

بهبود وضعیت کسب و کار با حذف دخالت‌های دولت

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان تاکید کرد که اگر دولت وضع قوانین دستوری و دخالت‌های خود از فضای کسب وکار حذف کند به طور قطع روند فعالیت شرکت‌های دانش بنیان با تکیه بر توان، دانش و تخصص کارشناسان داخلی بسیار مطلوب خواهد بود.

دکتر احمد صادقی، مدیرعامل یک شرکت دارویی دانش بنیان که با تجهیز خط تولید به ماشین آلات پیشرفته و پیروی از استاندارد‌های روز صنعت داروسازی و در اختیار داشتن تاییدیه‌های لازم به تولید طیف وسیعی از محصولات دارویی – بهداشتی در حوزه نیمه جامدات و محصولات موضعی می‌پردازد، در خصوص انتظارات فعالان حوزه فناوری و نوآوری از رئیس جمهور دوره چهاردهم به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ گفت: ما از دولت جدید خواستاریم که هیچگونه حمایتی به طرق مختلف از این حوزه نداشته باشند و اجازه دهند که ما فعالیت خود را انجام دهیم.

وی افزود: از سوی دیگر هیچگونه دخالتی در قیمت گذاری نکنند و مقررات هر روزه و دست و پاگیر را از سر راه کسب وکار‌ها بردارند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر دولت وضع قوانین دستوری و دخالت‌های خود را حذف کند به طور قطع روند فعالیت شرکت‌های دانش بنیان با تکیه بر توان، دانش و تخصص کارشناسان داخلی بسیار مطلوب خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهبود وضعیت کسب و کار با حذف دخالت‌های دولت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهبود وضعیت کسب و کار با حذف دخالت‌های دولت"، کلیک کنید.