۴۹طرح «آبخیز تا جالیز» توسط بسیج سازندگی قزوین اجرا شده است

۴۹طرح «آبخیز تا جالیز» توسط بسیج سازندگی قزوین اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ از قزوین؛ سرهنگ صادق پور، مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: ۴۹طرح آبخیز تا جالیز (عرصه های کشاورزی و آبخیزداری) در سراسر استان قزوین توسط جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از ابتدای سال۱۴۰۳ تاکنون با پشتیبانی و مشارکت اداره کل جهادکشاورزی استان قزوین اجرا شده است.

وی با اشاره به منابع آب کشاورزی استان گفت: این طرح ها به منظور استفاده بهینه و جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی انجام شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به این طرح ها گفت: عملیات اجرایی طرح های آبخیز تا جالیز شامل حفاری، جوشکاری، ۲۶هزارمتر لوله گذاری آب کشاورزی، ۱۰هزارمتر احداث کانال آب کشاورزی، بهسازی و مرمت قنات و احداث استخر ذخیره آب کشاورزی می باشد.

سرهنگ صادق پور در پایان گفت: ۴۹روستا در سطح استان که جمعیتی بالغ بر ۳۱هزار نفر را شامل می شوند از طرح های آبخیز تا جالیز سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بهره مند شده اند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۴۹طرح «آبخیز تا جالیز» توسط بسیج سازندگی قزوین اجرا شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۴۹طرح «آبخیز تا جالیز» توسط بسیج سازندگی قزوین اجرا شده است"، کلیک کنید.