آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی در تهران

آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی در تهران

ساینس بلاگ:

سیدجلال ملکی گفت: ساعت 16:20 صبح امروز به سامانه 125 وقوع آتش سوزی در یک ساختمان تجاری اطلاع داده شد که در پی آن مرکز آتش نشانی چهار مرکز آتش نشانی از یک نردبان هیدرولیک و یک دستگاه کامیون در آتش سوخت. . دستگاه های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان غلامی یافت آباد شرقی رفتند.

وی گفت: محل حادثه یک ساختمان تجاری مسکونی پنج طبقه بوده که آتش سوزی در پارکینگ طبقه منفی اول رخ داده است. اقداماتی را برای اطفای حریق و نجات مردم آغاز کرد و با اشاره ای عملیات نجات خود را آغاز کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه در پارکینگ این ساختمان پنج دستگاه خودروی سواری، دو دستگاه موتورسیکلت و مقدار زیادی تجهیزات امدادی وجود داشت، گفت: آتش نشانان با حضور در این محل متوجه شدند که چهار دستگاه در حال حریق است. . خودروهای سواری شامل یک دستگاه شورلت و سه دستگاه خودروی پراید، دو دستگاه موتورسیکلت و تمامی خودروهای اسقاط در آتش سوختند و دود شدید ساختمان و طبقات بالایی را فرا گرفت.

ملکه اضافه کرد: با وجود دود و گرما در این منطقه، نیروهای آتش نشانی به طبقه منفی اول رسیدند و آتش را مهار و سپس به طور کامل آتش را خاموش کردند. در همین حال تیم دیگری به طبقات رفته و با استفاده از نردبان و نردبان هیدرولیک 10 نفر از ساکنان را نجات دادند.

وی افزود: در ادامه عملیات اطفای حریق سه آتش نشان مجروح و دچار خفگی شدند که یکی از آنها به مرکز بهداشت منتقل شد و دو نفر دیگر نیز به صورت میدانی تحت مداوا هستند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران، آتش نشانان پس از ایمن سازی و اطفای دود به ماموریت خود پایان دادند. علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بررسی و اعلام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی در تهران"، کلیک کنید.