دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا

دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا

ساینس بلاگ/گیلان میرزی بندر ایستارا فرماندار ایستارا نسبت به برهم زدن نظم و امنیت، همکاری با نیروهای مرزبانی در برابر فساد هشدار داد.

محمدرضا شهاب زاده پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ساینس بلاگ، اظهار کرد: متأسفانه پس از شهادت رئیس جمهور شهیدمان، کلیپی در فضای مجازی شهر منتشر شد که در آن تصویر نفاق نیز منتشر شد، این حادثه و این کلیپ این نشریه ضمن ابراز تأسف از حضور در مدارس استان و خانواده معظم شهدا، از مسئولان خواست تا با این موضوع برخورد قانونی کنند.

وی در ادامه گفت: این موضوع در رأس دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت و با پیگیری مستمر و اقدامات قانونی و تحقیقاتی لازم، مجرمان در چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید کشورمان دستگیر شدند. .

شهاب زاده افزود: این افراد تاکنون اقدامات غیرقانونی دیگری از جمله آتش زدن بنر رئیس جمهور شهید، تصویربرداری از نفاق و انتشار فیلم و همچنین داشتن ارتباط مالی با این جریان را انجام داده اند. انتخابات سطح شهرستان های مرزی چهاردهمین دوره جمهوری اسلامی ایران پیش از برگزاری انتخابات ناکام ماند.

فرماندار ایستارا گفت: امیدواریم در روز هشتم زمری شاهد برگزاری انتخابات خوبی با مشارکت مردم باشیم و افزود: تمامی تدابیر امنیتی لازم در این راه انجام شده و شهروندان آماده برگزاری انتخاباتی عادلانه و باشکوه هستند

به گزارش ساینس بلاگ، شهرستان مرزی ایستارا با 97 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و در حاشیه دریای خزر و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا"، کلیک کنید.