یادمان قلاویزان قدمگاه ۶ هزار شهید از سراسر کشور است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

یادمان قلاویزان قدمگاه ۶ هزار شهید از سراسر کشور است - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه چهارشنبه ۶ تیرماه در مراسم سال‌روز آزادسازی مهران، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اکنون در محل معراج شهدا به عنوان یک مکان و جایگاه مقدس هستیم، یادمان مقدس قلاویزان قدم‌گاه ۶ هزار شهید از سراسر کشور است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب عنوان کردند «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، کم‌تر از شهادت نیست»، بنابراین از مجموعه سپاه و در راس همه سردار حسینی که بانی این برنامه وزین، باشکوه و معنوی بودند قدردانی می‌کنم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب یادآورشد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «مظهر قدرت ایران شهدا هستند».

وی با بیان این‌که استان ایلام در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲( دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری) در اکثر شاخص‌ها حائز رتبه نخست کشوری شده است، گفت: مردم ایلام بار دیگر با مشارکت بالا در انتخابات، نقش خود را به‌خوبی ایفا خواهند کرد و ولایت‌مداری و عشق به ولایت و انقلاب را اثبات می‌کنند.

بهرام‌نیا اضافه کرد: انتخابات مظهر اقتدار ملی است و هر قدر این انتخابات پرشور و باشکوه‌تر باشد اقتدار کشور در همه حوزه‌ها بیشتر است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، بر انتخاب اصلح نیز تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب شاخص‌های نامزد اصلح را در ویژگی‌هایی نظیر اعتقاد قلبی به نظام، کارآمد بودن، خستگی‌ناپذیر بودن و استفاده صحیح از ظرفیت‌های کشور عنوان کردند که این ویژگی‌ها باید مدنظر همه رای‌دهندگان باشد.

استاندار ایلام در پایان ضمن قدردانی از مردم مهران، گفت: مردم مهران میزبانی شایسته برای زوار عتبات عالیات هستند و به درستی که عملیات کربلای ۱، مهران را دروازه کربلا کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادمان قلاویزان قدمگاه ۶ هزار شهید از سراسر کشور است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادمان قلاویزان قدمگاه ۶ هزار شهید از سراسر کشور است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.