سیل و آبگرفتگی در مناطقی از ۳ استان/ امدادرسانی هلال احمر به حادثه دیدگان و تداوم آماده‌باش

سیل و آبگرفتگی در مناطقی از ۳ استان/ امدادرسانی هلال احمر به حادثه دیدگان و تداوم آماده‌باش

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از کمک به بازماندگان سیل در استان های تهران، اردبیل و آذربایجان غربی خبر داد.

ببرک محمودی در گفت وگو با ساینس بلاگ. وی در این خصوص گفت: پس از وقوع سیل در سه استان تهران، اردبیل و آذربایجان غربی، امدادگران هلال احمر عملیات امداد و نجات خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به وضعیت استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش های دریافتی سیل در استان اردبیل باعث تخلیه پنج منزل مسکونی در شهرستان کوثر شده است. همچنین پس از خسارت 40 منزل مسکونی بر اثر سیل در روستای مورستان شهرستان خلخیل، 6 تیم سیلاب و دو تیم واکنش سریع جامعه ساری میز این شهرستان به مناطق آسیب دیده اعزام و اقدام به امدادرسانی به حادثه دیدگان کردند

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: سیل شش راه روستایی شهرستان فیروزکوه در استان تهران را مسدود کرد.

به گفته محمودی، امدادگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی نیز در پی وقوع سیل یک ساختمان مسکونی در چالدران را تخلیه کردند.

وی گفت: سازمان های امداد و نجات هلال احمر پس از اخطار اداره هواشناسی در آماده باش هستند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل و آبگرفتگی در مناطقی از ۳ استان/ امدادرسانی هلال احمر به حادثه دیدگان و تداوم آماده‌باش" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل و آبگرفتگی در مناطقی از ۳ استان/ امدادرسانی هلال احمر به حادثه دیدگان و تداوم آماده‌باش"، کلیک کنید.