سومین گروه از حجاج بیمار به کشور بازگشتند

سومین گروه از حجاج بیمار به کشور بازگشتند

ساینس بلاگ:

مرکز پزشکی حج و زیارت جهت سلامت و مراقبت بیشتر زائران. شب گذشته 7 نفر در گروه سوم اعزام زائران بیمار به میهن اسلام قرار گرفتند. در میان زائران بیت الله الحرام که بر اثر جراحات قلبی یا بیماری های قلبی در بیمارستان های عربستان سعودی جان باختند؛ و مركز پزشكي حج و زيارت در مكه آنها را به تهران فرستاد.

این زائران از کاروان های تهران، بیرجند، گنبدکاووس و سمنان بودند. که حوالی نیمه شب با پرواز شماره 1515 هواپیمایی ایران گذشت. آنها از فرودگاه جده به ایران منتقل شدند. مرکز پزشکی حج و اوقاف با هماهنگی سازمان حج و اوقاف به روند انتقال بیماران پرخطر ادامه خواهد داد.

مرکز پزشکی حج و زیارت از انتقال 18 زائر بیمار قبل از انتقال این هفت نفر از فرودگاه جده به فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد. بر اساس این بیانیه، تا پایان روز گذشته 29 زائر در بیمارستان های کشور میزبان و 39 نفر در بیمارستان مرکز درمانی مکه مکرمه تحت درمان هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سومین گروه از حجاج بیمار به کشور بازگشتند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سومین گروه از حجاج بیمار به کشور بازگشتند"، کلیک کنید.