نبرد در رفح سخت و پرهزینه است/سران سیاسی و امنیتی باید تغییر کنند

نبرد در رفح سخت و پرهزینه است/سران سیاسی و امنیتی باید تغییر کنند

به گزارش ساینس بلاگ، روزنامه عبری معاریو به نقل از یکی از فرماندهان سابق نیروی دریایی رژیم صهیونیستی گزارش داد که جنگ در شهر رفح دشوار است و به قیمت جان نظامیان ارتش اشغالگر اسراییل تمام می شود.

وی همچنین گفت که سران سیاسی و امنیتی اسراییل باید هر چه سریعتر تغییر کنند.

به گزارش ساینس بلاگ به نقل از الجزیره، اظهارات این مقام سابق صهیونیست در حالی است که «یاییر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و رییس احزاب مخالف کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی این رژیم به انحلال کابینه جنگ اشغالگران واکنش نشان داد.

لاپید در این خصوص تصریح کرد که به جای شورای جنگ باید کل کابینه منحل شود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که نتانیاهو به وزرای کابینه این رژیم اعلام کرده است که کابینه جنگ را منحل کرده است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نبرد در رفح سخت و پرهزینه است/سران سیاسی و امنیتی باید تغییر کنند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نبرد در رفح سخت و پرهزینه است/سران سیاسی و امنیتی باید تغییر کنند"، کلیک کنید.