تقدیر باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو- ایران از استاندار تهران – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

تقدیر باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو- ایران از استاندار تهران - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ، سید غلامرضا کاظمی دینان، رییس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو- ایران و امیرعباس تقی پور، دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو- ایران با اهدا لوح تقدیر خطاب به علیرضا فخاری استاندار تهران اظهار داشتند: اقدام اخیر حضرتعالی در ابلاغ اهمیت جایگاه روابط عمومی به سازمان ها و دستگاه های زیرمجموعه استانداری تهران و صدور اطلاق جایگاه سازمانی «مشاور و مدیر روابط عمومی» به راهبران این حوزه قابل تقدیر و آغازی ارزشمند برای تعلق خاطر سازمانی بیشتر، ایفای مسیولیت های متنوع تر و تسهیل ارتباط میان سازمان های یاد شده با ذی نفعان خود است.

در این لوح تقدیر تاکید شده است: ضمن اظهار امیدواری برای ترمیم و تصویب رسمی و اداری جایگاه و ساختار روابط عمومی ها در مناسبات سازمانی بدینوسیله از عنایت ویژه آن برادر ارجمند به اهمیت نهاد روابط عمومی سپاسگزار است و امیدواریم همکاران شاغل در این حوزه با آموزش مستمر و ارتقای دانش و مهارت های خود موجبات تداوم این حمایت ها و پشتیبانی های عملی را فراهم نمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیر باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو- ایران از استاندار تهران – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیر باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو- ایران از استاندار تهران – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.