جراحی رایگان شکاف لب و کام 90 نفر توسط پزشکان موسسه مرهم در خرم آباد

جراحی رایگان شکاف لب و کام 90 نفر توسط پزشکان موسسه مرهم در خرم آباد

به گزارش ساینس بلاگ لرستان ، دکتر بهرام دلفان در حاشیه بازدید از بخش جراحی شکاف کام و لب پزشکان مرهم بیان کرد: از 24 تا 28 خرداد ماه در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد با حضور 60 پزشک جراحی پلاستیک 300 نفر بصورت رایگان در این بیمارستان جراحی خواهند شد.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار هزار و 200 بیمار شکاف لب از نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای عراق، پاکستان و افغانستان برای انجام این عمل جراحی متقاضی شده اند، اظهار داشت: پس از معاینات و ارزیابی های لازم 300 نفر توسط تیم پزشکی موسسه خیریه مرهم و کادر درمانی استان دارای شرایط جراحی شناخته شدند که در میان بیماران سه بیمار از کشور عراق پذیرش و تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: همچنین 315 نفر جهت اعمال جراحی جمجمه، فک و صورت و انجام کارهای درمانی به بیمارستان 15 خرداد تهران اعزام خواهند شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جراحی رایگان شکاف لب و کام 90 نفر توسط پزشکان موسسه مرهم در خرم آباد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جراحی رایگان شکاف لب و کام 90 نفر توسط پزشکان موسسه مرهم در خرم آباد"، کلیک کنید.