ساعت دقیق پخش برنامه امروز نامزد ها در صداوسیما

تبلیغات رادیویی و تلویزیونی نامزد های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر امروز (شنبه 26 خرداد ماه) ادامه خواهد یافت و هر شش نامزد در میزگرد های تخصصی و برنامه های تبلیغاتی حضور دارند.

ساعت دقیق پخش برنامه امروز نامزد ها در صداوسیما

آفتاب نیوز :

علیرضا زاکانی در برنامه «میزگرد سیاسی» از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 16 در شبکه سه سیما حضور خواهد داشت. مسعود پزشکیان در برنامه «صف اول» در ساینس بلاگ از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه حضور خواهد داشت.

محمدباقر قالیباف در برنامه «با مردم» شبکه سه از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 19 حضور خواهد داشت. سعید جلیلی در برنامه «میزگرد فرهنگی» شبکه دو از ساعت 19 تا 20 و 30 دقیقه حضور خواهد داشت.

همچنین مصطفی پورمحمدی در برنامه «گفتگوی ویژه خبری» ساینس بلاگ از ساعت 22 تا 22 و 45 حضور خواهد داشت. امیرحسین قاضی زاده نیز در برنامه «میزگرد اقتصادی» ساینس بلاگ از ساعت 22 و 45 تا 24 در تلویزیون حضور خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساعت دقیق پخش برنامه امروز نامزد ها در صداوسیما" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساعت دقیق پخش برنامه امروز نامزد ها در صداوسیما"، کلیک کنید.