هشدار سیلاب در 11 استان

هشدار سیلاب در 11 استان

ساینس بلاگ:

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گدرزی به تشریح وضعیت آب و هوای کشور پرداخت و گفت: امروز استان های واقع در رشته کوه های البرز و زاغرای مرکزی در شمال کشور و در برخی از نقاط … در مرکز کشور برف بارید. در ارتفاعات کرمان، یزد، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان برای ساعاتی از بعدازظهر و اوایل شب بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه با احتمال گرد و خاک و تگرگ پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی ادامه داد: شدت بارندگی ها امروز در زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، آذربایجان غربی، اصفهان، سمنان و گلستان داده شده است صادر شده.

گدرزی تصریح کرد: روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، در کوه های شمالی و جنوبی البرز، در کوه های مرکزی زاگرس، در برخی نقاط مرکز، در ارتفاعات کرمان، در یزد بارندگی خواهیم داشت. در شمال و شرق کشور بارندگی و طوفان در فارس رخ می دهد. و وزش باد شدید کوتاه مدت و بارندگی ها تا اواسط هفته آینده در کشور ادامه دارد.

وی افزود: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق کشور و در برخی نقاط مرکز و استان های واقع در البرز و جنوب کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود. سطح هوا کاهش خواهد یافت. کیفیت

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز دارای باد و گرد و خاک است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار سیلاب در 11 استان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار سیلاب در 11 استان"، کلیک کنید.