کشف انبار 50 میلیاردی اتصالات ترکیه ای قاچاق در تهران

کشف انبار 50 میلیاردی اتصالات ترکیه ای قاچاق در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیش از 3 هزار لوله و کارخانه خارجی را از یک انبار در جنوب تهران کشف کرد.

به گزارش ساینس بلاگ، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک انبار لوله و یراق آلات قاچاق از یک انبار در منطقه شورآباد کشف کرد. حل این پرونده پس از انجام اقدامات تحقیقاتی در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد مقداری کالای خارجی در انباری در شورآباد تخلیه و نگهداری شده است.

وی افزود: در بررسی های اضطراری مشخص شد کالاهای خارجی قاچاق به وسیله خودروها به این مکان منتقل می شود تا در زمان مناسب در بازار توزیع شود آنها با هماهنگی مراجع قضایی و قضایی دستگیر شده اند. با کسب اختیارات و مجوزهای لازم در این خصوص به بازرسی از انبار مذکور پرداختند که طی آن مشخص شد کالاهای موجود در این انبار در سامانه انبار ثبت نشده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه توضیح داد: در بررسی اضطراری مشخص شد مقادیر زیادی کالای خارجی از قبیل لامپ، تیز، تسلیحات، صرافی و … که همگی خارجی و قاچاق بوده در انبار نگهداری می شود. . در دپوی گمرک در تحقیقات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی ارایه شده برای این محصولات مطابق با کالای مکشوفه نبوده و فاقد اسناد گمرکی است.

افشاری با بیان اینکه کالای قاچاق شامل 3000 و 30 نوع لوله و یراق آلات خارجی است که از کشور ترکیه قاچاق شده است، تصریح کرد: پرونده ای در دادگاه مربوطه تشکیل و متهم به مراجع قضایی و قضایی معرفی شد همچنین کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از 50 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف انبار 50 میلیاردی اتصالات ترکیه ای قاچاق در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف انبار 50 میلیاردی اتصالات ترکیه ای قاچاق در تهران"، کلیک کنید.