وضعیت به کارگیری اتباع بیگانه در کشور

وضعیت به کارگیری اتباع بیگانه در کشور

ساینس بلاگ:

سید محمدرضا طالبی در کارگروه اتباع بیگانه و در جلسه کمیسیون کنترل و تنظیم اتباع بیگانه غیرمجاز خراسان جنوبی در روز یکشنبه 29 خرداد، خاطرنشان کرد: اشغال افغانستان توسط بیگانگان در سال های گذشته باعث شده است. بسیاری از مشکلات برپا شده است. کشور

وی تصریح کرد: بیگانگان با غارت منابع کشور مشکلات افغان ها را برای تسلط بر غرب آسیا افزایش داده اند.

به گفته وی، در این ولایت تعدادی از اتباع افغانستان نیز دارای مدارک اقامتی قانونی هستند و ما موظف هستیم بر اساس قوانین و مقررات موجود، تسهیلات لازم را در اختیار آنان قرار دهیم.

معاون استاندار درباره برگزاری مراسم عزاداری در بین اهالی استان خاطرنشان کرد: جلسه ای در مرکز اداره کل شهروندان و سایر معتمدین و نمایندگان گروه ها و طوایف بیرجند و در صورت قبول کلیه قوانین و مقررات برگزار می شود. ، برای دهه اول محرم در مکانی که شرایط لازم را داشته باشد به صورت موقت صادر می شود. در غیر این صورت از ظرفیت هییت عزاداری ایران برای عزاداری استفاده کنند.

طالبی با اشاره به گزارش های دریافتی مبنی بر اشتغال اتباع غیرمجاز گفت: اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی نیروی کار را برای نظارت و بازرسی از واحدهای کاری و در صورت مشاهده افراد غیرمجاز فعال کند موارد کارت، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با کارگر قانونی و سپس با کارگر غیرقانونی افغان برخورد کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت به کارگیری اتباع بیگانه در کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت به کارگیری اتباع بیگانه در کشور"، کلیک کنید.