گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تایید شد

گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تایید شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران را تصویب کردند.

به گزارش ساینس بلاگ، احمد صادقی در دویست و چهل و دومین مجمع عمومی شهرداری تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در سال های 1400 و 1401، با بیان اینکه این سازمان بیشترین میزان گزارش های تحقیق و تفحص را دارد، توضیح داد موضوع توصیفی ، گفت: بندهای موجود یا انجام شده یا خارج از وظایف سازمان است.

صادقی تصریح کرد: در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو باید اقدام شود و پرونده های مربوط به آن به مراجع قضایی و قضایی ارسال شود.

وی در ادامه گفت: باید نقش موسسات پولشویی مشخص شود تا در مجموعه قرار نگیرند و تعداد املاک توسط اداره کل مجلس انجام شود تا این املاک واگذار شود.

صادقی با تاکید بر رعایت قانون بر اساس بندهای اجباری گزارش های بازرسی افزود: این موسسه موظف است از همان ابتدا برای تمامی دارایی های خود و همچنین فعالیت بر اساس ماده 33، سامانه مناسب شمارش اموال خود را ایجاد کند. دستورالعمل های اجرایی برای مبارزه با پولشویی در زیرساخت ها الزامی است

علی نصیری رییس اداره مدیریت بحران و مدیریت بحران شهرداری تهران نیز در جلسه شهرداری تهران گفت: در سال های 1400 و 1401 حوادث زیادی رخ داد و در سال 1402 برای آتش سوزی و شهرداری ها جریمه تعیین شد. کمترین جریمه 150 میلیون تومانی را سازمان مدیریت بحران داشته و از حسابرسی 1402 حذف می شود.

وی افزود: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران اموال خاصی ندارد. اما کار سرشماری املاک در واحد املاک انجام خواهد شد. اسناد و مدارک املاکی که در دوره گذشته و دوره ششم خریداری شده اند وجود دارد و پرونده ها کاملا مشخص است.

نصری با بیان اینکه جلسات به صورت مستمر برگزار می شود، تصریح کرد: با کمک مدیریت شهری بازپس گیری پایگاه های مدیریت بحران، مقاوم سازی پل ها، حفاظت گودال ها و تکمیل تجهیزات زباله روبی انجام شده است.

وی گزارش حسابرسی سازمان را مناسب در سال 1400 و منصفانه در سال 1401 اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پولشویی بیش از سازمان ها و شرکت هاست و نرم افزارها باید در شهرداری تهران تهیه و بررسی شوند و سازمان ها نمی توانند این کار را انجام دهند . دوره هایی در این زمینه ایجاد کرده ایم اما تا زمانی که زیرساخت ها در شهرداری فراهم نشود نمی توانیم کاری انجام دهیم.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دلیل غیبت سید جعفر تشری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و برای وی آرزوی بهبودی داریم.

به گزارش ساینس بلاگ، گزارش حسابرسی سال های 1400 و 1401 سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با اکثریت آرا تصویب شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تایید شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تایید شد"، کلیک کنید.