دستگیری کلاهبردار هزار میلیاردی با 180 شاکی در مریوان

دستگیری کلاهبردار هزار میلیاردی با 180 شاکی در مریوان

ساینس بلاگ:

سردار علی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به رادیو آزادی گفت: پلیس شهرستان مریوان از مفقود شدن اموال زیادی مطلع شد و فردی به بهانه های مختلف مبلغ قابل توجهی از جمله فروش اجناس از آنها کلاهبرداری کرد. انجام داده اند دستور کار زمین و ملک ایجاد شد.

وی افزود: این شیاد ماموران پلیس آگاهی مروان که دو سال پیش موفق به فرار شد؛ وی با هماهنگی مقام های انتظامی و قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به خیانت به 1300 میلیارد ریال اعتراف کرد و گفت: 180 شاکی در این زمینه شناسایی شدند.

سردار در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما از برخورد قاطع پلیس با متخلفان اقتصادی خبر داد و گفت: متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی و قضایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری کلاهبردار هزار میلیاردی با 180 شاکی در مریوان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری کلاهبردار هزار میلیاردی با 180 شاکی در مریوان"، کلیک کنید.