قتل پسر معتاد به دست پدر 80 ساله

قتل پسر معتاد به دست پدر 80 ساله

ساینس بلاگ:

ساعت 2 بعد از ظهر دوشنبه گذشته ماموران یکی از بیمارستان های پایتخت با محقق موسی رضازاده تماس گرفتند و از مرگ مشکوک پسر 20 ساله ای خبر دادند. پس از انتشار این خبر تحقیقات پلیسی آغاز و تیم جنایی راهی بیمارستان شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد این جوان ساعت 10 روز یکشنبه توسط خانواده اش به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد با وجود تلاش بهورزان جان باخت.

پدر 80 ساله متوفی در جریان تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت که قصد کشتن پسرش را نداشته است. وی در تحقیقات گفت: یک خانه سه طبقه داریم که من و همسرم در طبقه اول و دخترانم در دو طبقه دیگر زندگی می کنند. دو سال پیش، پسرم به معاشرت با افراد نامناسب معتاد شد. هر چقدر تلاش کردم که کمپ را ترک کنم، بی فایده بود. رفتار پسرم حتی لحظه ای مانع ما نشد، او ما را کتک زد و با تهدید چاقو، پول گرفت تا به ما مواد بدهد.

شب حادثه دوباره نزد ما آمد و درخواست پول کرد. وقتی با ما روبرو شد و من به او گفتم از دست تو خسته شده ام و دیگر پولی ندارم که به تو بدهم، شروع به کتک زدن مادرش کرد و سپس به طبقه دوم رفت و خواهرش را کتک زد. درگیری طبقه به طبقه ادامه داشت و او با کتک زدن خواهر دیگرش به طبقه سوم رسید.

من با او عصبانی بودم. ناگهان چاقویی را که در دستم بود گرفتم تا او را بترسانم. من فقط می خواستم پسرم را بترسانم. دو گلوله به او زدم، ناگهان به پسرم برخورد کرد و در خون روی زمین افتاد، تازه می دانستم چه اتفاقی افتاده است، او را به بیمارستان رساندیم اما جان باخت.

با دستور بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم به جرم قتل پسرش اعتراف و در اختیار کارآگاهان ناحیه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قتل پسر معتاد به دست پدر 80 ساله" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قتل پسر معتاد به دست پدر 80 ساله"، کلیک کنید.