معابر تهران همچنان خلوت است

معابر تهران همچنان خلوت است

معاون ترافیک، فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: جاده های پایتخت همچنان خلوت است.

سرهنگ فیروز کاشیر در گفت وگو با ساینس بلاگ وی با اشاره به وضعیت ترافیکی اخیر پایتخت گفت: از مشاهدات پلیس مشخص شد معابر پایتخت به دلیل تعطیلات مانند روز گذشته خالی است.

وی افزود: جاده های آرام رانندگان را به فکر افزایش سرعت و رسیدن سریعتر به مقصد می اندازد. در عین حال رانندگان باید به خطر پنهان توجه کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به رانندگان هشدار داد که با خیال راحت و با سرعت مجاز رانندگی کنند تا خطری برای خود و دیگران ایجاد نکنند.

کاشیر با اشاره به کنترل پلیس گفت: تیم های بزرگ پلیس راه تهران برای کنترل سرعت و سبقت غیرمجاز در تمامی میادین، معابر و تقاطع های شهر تهران حضور دارند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معابر تهران همچنان خلوت است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معابر تهران همچنان خلوت است"، کلیک کنید.