کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا

کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا

ساینس بلاگ:

اسلام جاوید خورد امروز چهارشنبه پانزدهم قبروگلی 1403 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شناسایی مجرمان در یکی از روستاهای شهرستان دانا و با هماهنگی مراجع قضایی و قضایی برای متهمان پرونده قضایی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه نزدیک غروب سیزدهم مرداد 403 ماموران اداره حفاظت پارک ملی دینا صدای شلیک گلوله را شنیدند، گفت: ماموران با انجام اقدامات مراقبتی توانستند عاملان این حادثه را شناسایی کنند اما با فرا رسیدن شب. . به خاطر اینکه ، مجرمان فرصت سوء استفاده و فرار را دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران در حال شناسایی متخلفان و اقدامات قانونی لازم هستند و در این راستا بخشی از لاشه دو آهوی شکار شده از منطقه مذکور است. دستگیر شده است خانه یک جنایتکار

جواد خرد با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان محیط زیست تصریح کرد: بر اساس قانون، خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری حیوانات وحشی و ذبح شده جرم است و متخلفان محیط زیست باید تحویل قانون شوند. مسیولان معرفی شدند

وی با اشاره به جریمه های قانونی این متخلفان گفت: قانونگذار طبق قانون برای شکار راس گاو 250 میلیون ریال جریمه نقدی در نظر گرفته است و علاوه بر این جریمه، متخلف نیز جزای نقدی کیفری در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا"، کلیک کنید.