خسارت میلیاردی سارقان سیم مسی به مخابرات هرمزگان

خسارت میلیاردی سارقان سیم مسی به مخابرات هرمزگان

به گزارش ساینس بلاگ، «حسن هاشمی»، مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با بیان اینکه اخذ مجوز حفاری نیازمند استعلام از 27دستگاه استعلام است که این امر زمان بر است، لذا خواستار تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای حفاری شد.

وی افزود: برخی از پیمانکاران به دلیل روند طولانی صدور مجوزهای حفاری، قراردادهایشان را با مخابرات لغو کردند.

به گفته هاشمی، ضریب تلفن همراه در هرمزگان100درصد و درحال حاضر 4 هزار کیلومتر فیبرنوری شهری در استان {52شهر استان تحت پوشش فیبر} است.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان ادامه داد: تعداد روستاهای دارای ارتباط در استان به 1هزار و 412 روستا با 363هزار تلفن ثابت رسیده است و 76 درصد سهم بازار فیبرنوری، دیتا و غیره از طریق مخابرات پشتیبانی می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خسارت میلیاردی سارقان سیم مسی به مخابرات هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خسارت میلیاردی سارقان سیم مسی به مخابرات هرمزگان"، کلیک کنید.