سرنوشت دکتر قلابی که با عکس زنان اخاذی می کرد

سرنوشت دکتر قلابی که با عکس زنان اخاذی می کرد

به گزارش ساینس بلاگ ،فردی که با درج آگهی در پیام رسان ها و معرفی خود به عنوان پزشک اقدام به اخاذی از شهروندان می کرد، دستگیر شد.

اعتمادآنلاین در خبری نوشت: یکی از شهروندان با ارایه مرجوعه قضایی به ماموران پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت شخصی در یکی از پیام رسان ها خود را پزشک زنان معرفی و پس از ارایه مشاوره، اقدام به اخذ عکس و فیلم شخصی کرد و سپس اقدام به اخاذی و تهدید به انتشار فیلم و عکس های دریافتی کرد.

پس از ارایه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته توسط افسران پلیس فتا با توجه به حساسیت و پیشگیری از هرگونه اختلافات و فروپاشی کانون گرم خانواده، متهم در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی شد. متهم پس دستگیری در ابتدا منکر بزه انتسابی شد، ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان پلیس فتا به جرم خود اعتراف کرد و در پایان پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرنوشت دکتر قلابی که با عکس زنان اخاذی می کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرنوشت دکتر قلابی که با عکس زنان اخاذی می کرد"، کلیک کنید.