نامه کولیوند به سران صلیب سرخ و هلال احمر جهان در مورد جنایات رژیم صهیونیستی

نامه کولیوند به سران صلیب سرخ و هلال احمر جهان در مورد جنایات رژیم صهیونیستی

رییس جمعیت هلال احمر کشورمان در نامه های جداگانه به رییس فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ و روسای جمعیت های ملی در سراسر جهان در نامه های جداگانه تاکید کرد . هیات رهبری آمریکا: در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه سکوت نکنید و برای تاریخ دفاع کنید.

به گزارش ساینس بلاگ، متن نامه پرهسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر به رییس این کمیته، رییس فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر نیز ارسال شده است. به عنوان مدیران جمعیت هلال احمر. جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر به شرح زیر است:

اینجانب به نمایندگی از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به ریاست محترم کمیته بین المللی صلیب سرخ و کارکنان محترم سلام و احترام می نمایم.

متن نامه حضرت آیت الله خامنه ای به پیوست می باشد. رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی برای حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه های آمریکا، همدردی و همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام کردند دانش آموزان.

در این نامه آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بار دیگر از کمیته بین المللی صلیب سرخ و سازمان های بشردوستانه بین المللی می خواهد تا در دفاع از تاریخ و محکومیت جنایات رژیم غاصب غزه به پا خاستند. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی از تمام توان خود برای جلوگیری از تداوم نقض شدید حقوق بشر بین المللی توسط اشغالگران استفاده می کند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نامه کولیوند به سران صلیب سرخ و هلال احمر جهان در مورد جنایات رژیم صهیونیستی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نامه کولیوند به سران صلیب سرخ و هلال احمر جهان در مورد جنایات رژیم صهیونیستی"، کلیک کنید.