تشییع شهید جمهور نمایانگر علاقه مردم به خادمان حکمرانی دینی بود – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

تشییع شهید جمهور نمایانگر علاقه مردم به خادمان حکمرانی دینی بود - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ، سید محمد هاشمی شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای خدمت همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل در مصلی بیت المقدس اراک، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در کمتر از 5 سال دو شهادت و داغ سنگین شهادت سید مقاومت سردار سلیمانی و شهادت آیت الله رییسی و همراهانش را تجربه کرد.

وی افزود: حضور و تشییع میلیونی مردم در حادثه تلخ شهادت آیت الله رییسی و همراهانش در واقع نمایانگر علاقه و محبت مردم نسبت به خادمان و کارگزاران حکمرانی دینی بود.

قایم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: شهید آیت الله رییسی علاوه بر دارا بودن روحیات انقلابی گری، مردمی بودن و تواضع یک صفت مشترک مبتنی بر عقلانیت انقلابی داشت.

هاشمی تاکید کرد: شهید آیت الله رییسی قامت بلند سیاسی داشت و در کابینه ایشان بسیاری از نام آوران و سلایق سیاسی با عشق خدمت کردند که در تمام دولت ها بی سابقه بود.

هاشمی ضمن تقدیر از ابراز علاقه کارگران واحدهای تولیدی استان مرکزی به ویژه آذرآب و هپکو نسبت به آیت الله رییسی بیان کرد: نسبتی که شهید آیت الله رییسی با ولی فقیه برقرار کرده بود نسبت پدر و فرزندی بود.

وی تاکید کرد: شهید جمهور خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می دانست و باید اذعان کرد ایشان سرلشکر و مدیر اداره اجتماعی کشور بود و این مهم مسیری را برای دستیابی و تشکیل تمدن اسلامی هموارتر کرده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشییع شهید جمهور نمایانگر علاقه مردم به خادمان حکمرانی دینی بود – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشییع شهید جمهور نمایانگر علاقه مردم به خادمان حکمرانی دینی بود – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.