ارتقاء شبکه ارتباطی اداره صنعت و معدن شهرستان سرخه به فیبرنوری مخابرات

ارتقاء شبکه ارتباطی اداره صنعت و معدن شهرستان سرخه به فیبرنوری مخابرات

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ استان سمنان، با هدف ارتقاء شبکه ارتباطی، عملیات حفاری و کابل کشی فیبرنوری اداره صنعت و معدن شهر سرخه توسط مخابرات سمنان اجرا و عملیاتی شد.

براساس این گزارش، میزان حفاری و فیبرکشی این طرح از محل حوضچه مخابراتی تا اداره صنعت و معدن سرخه به طول 36 متر می باشد.

شایان ذکر است، با توجه به اهمیت توسعه زیرساخت ها و لزوم بهره مندی مراکز دولتی و خصوصی از خدمات با کیفیت بر بستر فیبرنوری، مخابرات استان سمنان آمادگی دارد این مراکز و سازمان ها را به تکنولوژی روز دنیا مجهز نماید.

گفتنی ست با اجرای این طرح، امکان واگذاری جدیدترین خدمات ارتباطی و مخابراتی بر بستر فیبرنوری در این منطقه برای مراکز خدماتی، تجاری، مسکونی و دولتی فراهم گردید.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتقاء شبکه ارتباطی اداره صنعت و معدن شهرستان سرخه به فیبرنوری مخابرات" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتقاء شبکه ارتباطی اداره صنعت و معدن شهرستان سرخه به فیبرنوری مخابرات"، کلیک کنید.