وقوع فرونشست هولناک وسط خیابان در اصفهان

وقوع فرونشست هولناک وسط خیابان در اصفهان

ساینس بلاگ:

رییس اداره بحران استانداری اصفهان گفت: پس از ریزش های پی در پی در اصفهان، این بار خیابان شهید صادقیان در منطقه ملک شهر ریزش کرد.

منصور شهرفروش رییس سازمان مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: صبح امروز خبر رانش زمین در خیابان شهید صادقیان منطقه ملک شهر در شمال شهر اصفهان و بلافاصله مسیولان آب و فاضلاب این استان ارسال شد. برای بررسی علت.

وی افزود: این سوراخ کوچک به دلیل مسدود شدن خط لوله 250 میلی متری آب ایجاد شده بود که توسط کارمندان اداره امنیت ملی افغانستان ترمیم شد.

این فروشنده شیشه با اشاره به ریزش سد خیاجان پروین در روزهای اخیر گفت: ریزش سد خیاجان پروین نیز به دلیل خرابی لوله فاضلاب بوده و سه روز است که نمایندگان آبفا مشغول تعمیر خط لوله هستند و مرمت آن در حال انجام است. مشغول. سوراخی به عمق 9 متر.

سرپرست کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: 44 کیلومتر از 300 کیلومتر لوله فاضلاب شهر اصفهان در اولویت بازسازی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 9 لوله آب و فاضلاب در شهر اصفهان شکسته شده است، تصریح کرد: وزارت نیرو نیازمند تسریع در احیای خطوط آسیب دیده فاضلاب در شهر اصفهان است ارایه شده است لازم به ذکر است که فرونشست زمین این شرایط را تشدید کرده است.

روز شنبه در اصفهان بر اثر شکستگی و آسیب دیدگی لوله فاضلاب در خیابان پروین رانش زمین گزارش شد و عملیات نصب و تعمیر لوله همچنان ادامه دارد.

هفته گذشته بر اثر شکستگی خط لوله فاضلاب در جاده آپادانا یکم (شهید قدوسی) و خیابان “شهیدان کاظمی”، یک دستگاه اتوبوس دچار سانحه شد و لاستیک آن به زمین افتاد.

رانش زمین در محورهای «نظر»، «علامه امینی»، «امام خمینی (ره)»، «حکیم»، «ملک شهر»، بزرگراه «آقابابی» و بلوار «صفا» اصفهان نیز رخ داده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع فرونشست هولناک وسط خیابان در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع فرونشست هولناک وسط خیابان در اصفهان"، کلیک کنید.