دیدار فرزندان دبیران کل حزب الله لبنان با خانواده رییس جمهور شهید

دیدار فرزندان دبیران کل حزب الله لبنان با خانواده رییس جمهور شهید

دختران سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و شهید سید عباس موسوی دبیر کل فقید این جنبش با حضور در منزل رییس جمهور شهید، پیام تسلیت سید حسن نصرالله را به خانواده شهید آیت الله رییسی ابلاغ کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، 

زینب نصرالله دختر حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و خانم سیده بتول موسوی دختر شهید سید عباس موسوی دبیر کل فقید حزب الله لبنان به همراه پنج نفر از نمایندگان این جنبش، با حضور در بیت رییس جمهور شهید، پیام تسلیت سید حسن نصرالله را به خانواده شهید آیت الله رییسی ابلاغ کردند.

در این دیدار صمیمی نمایندگان حزب الله لبنان با اشاره به برخی ویژگی های شخصیتی، مدیریتی و سجایای اخلاقی شهید رییسی از جمله اخلاص، ولایتمداری، تدین و مردم داری، به حمایت مستمر رییس جمهور شهید از محور مقاومت، به ویژه مقاومت اسلامی لبنان اشاره و بر ضرورت تداوم راه و رویکرد ایشان تاکید کردند.

حاضران همچنین لزوم تدوین و انتشار آثار گوناگون در خصوص شخصیت و سیره این شهید عزیز و ترجمه ان به زبان های دیگر را مورد تاکید قرار دادند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار فرزندان دبیران کل حزب الله لبنان با خانواده رییس جمهور شهید" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار فرزندان دبیران کل حزب الله لبنان با خانواده رییس جمهور شهید"، کلیک کنید.