انهدام باند سارقان مسلح در کارون

انهدام باند سارقان مسلح در کارون

ساینس بلاگ/خوزستان فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام یک گروه سارق با 25 مورد در عملیات پلیسی در شهرستان کارون خبر داد.

سردار سید محمود میرفیزی تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه از منازل، احشام، موی زنان، معابر و خیابان ها در تعدادی از شهرستان های خوزستان، این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت

به گزارش ساینس بلاگ، بنابر اعلام پلیس راهور افزود: با رصد اطلاعات گسترده کارآگاهان مبارزه با سارقان مسلح در استان خوزستان، یک گروه چهار نفره از سارقان مسلح در شهرستان کارون دستگیر شدند و مکان یابی و با هماهنگی پلیس دستگیر شدند. مراجع قضایی و قضایی در عملیات قوی و منظم پس از مراقبت و نظارت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان درباره کشف یک دستگاه کلاشینکف، دو دستگاه خودرو پژو پارس و تعدادی گواهینامه سرقتی از مخفیگاه سارقان توضیح داد: متهمان در تحقیقات پلیسی به 25 فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی و قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس شبانه روز برای برخورد قاطع با افراد مخل امنیت طبق قانون تلاش می کند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام باند سارقان مسلح در کارون" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام باند سارقان مسلح در کارون"، کلیک کنید.