مرد گمشده در بهشت زهرای تهران شناسایی شد

مرد گمشده در بهشت زهرای تهران شناسایی شد

ساینس بلاگ:

اوایل آذرماه سال گذشته جسد مرد جوانی در یکی از بزرگراه های شمال تهران پیدا شد. او هیچ مدرک شناسایی و تلفن همراه نداشت و ماموران نتوانستند او را شناسایی کنند و هیچ اثری از خانواده اش وجود نداشت. همچنین مشخص شد که وی کشته نشده بلکه تصادف کرده و راننده در تاریکی شب متواری شده است.

جام جم در خبری نوشت: از آنجایی که هویت وی مشخص نشده و خانواده وی شناسایی نشده اند، با هماهنگی مقام قضایی وی به عنوان فردی ناشناس در بخشی از بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد

چند روز پیش، پنج ماه پس از این ماجرا، مردی میانسال به اطلاعات تهران گفت: من و خانواده ام در غرب کشور زندگی می کنیم. پسرم زمستان سال گذشته برای کار به تهران آمد و بعد ناپدید شد.

ماموران با جمع بندی این اطلاعات جست و جو را برای تعیین سرنوشت پسر مفقودی آغاز کردند تا اینکه در جریان تحقیقات متوجه شدند جسد پیدا شده در حاشیه بزرگراه متعلق به این مرد است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرد گمشده در بهشت زهرای تهران شناسایی شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرد گمشده در بهشت زهرای تهران شناسایی شد"، کلیک کنید.