فعالیت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی

فعالیت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی

رییس هلال احمر با اشاره به فعالیت های سازمان جوانان از گسترش آموزش های عمومی و آموزش های تخصصی برای 60 هزار دانش آموز داوطلب در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، دکتر پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در خصوص طرح طاها گفت: تفاهم نامه ای با مدارس برای ارایه آموزش به 200 هزار طلبه و 400 هزار خانواده آنها منعقد کرده ایم.

وی ادامه داد: تاکنون 60 هزار نفر از این داوطلبان آموزش دیده اند. برخی از این 60 هزار نفر آموزش های تخصصی دیدند و از این آموزش ها استقبال کردند.

رییس جمعیت هلال احمر ایران تصریح کرد: این دانش آموزان با امداد و نجات، آسیب ها و خطرات آشنا شدند و به صورت داوطلبانه با ادارات مختلف از جمله سازمان امداد و نجات همکاری داشتند

کولیوند درباره فعالیت هلال احمر در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: سازمان جوانان هلال احمر در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی فعال است و در این زمینه کار خوبی انجام می دهد. البته امسال نیز برنامه ریزی های دقیقی در این زمینه داریم که از طریق سازمان جوانان هلال احمر اجرایی می شود.

وی با توجه به اطلاعات جمعیت هلال احمر گفت: در سال جاری برنامه ریزی های جدی برای کاهش مجروحان و آگاهی عمومی انجام شده و در این راستا یک سری موارد در برنامه درسی مدارس و دانشگاه ها گنجانده شده است. .

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی"، کلیک کنید.